Наша адреса:

49000, Україна, м. Дніпро,
вул. Князя Володимира Великого, 9 (1 поверх)
9:00 - 18:00 Пн.-Чт. 9:00 - 17:00 Пт. сб-нд: вихідний
Замовити дзвінок

Наша адреса:

49000, Україна, м. Дніпро,
вул. Князя Володимира Великого, 9 (1 поверх)
9:00 - 18:00 Пн.-Чт. 9:00 - 17:00 Пт. сб-нд: вихідний
Замовити дзвінок

ЄС підтверджує продовження індонезійського мита на нержавіючу сталь

Європейська комісія підтвердила остаточні компенсаційні мита на індонезійський холоднокатаний прокат з нержавіючої сталі на матеріали, що імпортуються з Тайваню, Туреччини та В'єтнаму.

Застосування ставки компенсаційного мита у розмірі 20,5% на індонезійські SSCR до імпорту з Тайваню, Туреччини та В'єтнаму, а також розширення антидемпінгового мита Індонезії у розмірі 19,3% на SSCR, включивши до неї Тайвань та В'єтнам. Комісія призупинить дію цього тайванського антидемпінгового мита у розмірі 6,8% для компаній, не звільнених від нього, щоб уникнути подвійного введення мит. Підтвердження цього заходу відбулося через два місяці після того, як MEPS повідомило про попередні результати розслідування Комісії з потенційного обходу індонезійських заходів, вперше запроваджених у 2022 році.

Розслідування охопило період з 1 січня 2020 року по 30 червня 2023 року і встановило, що імпорт із Тайваню, Туреччини та В'єтнаму обійшов компенсаційне мито на продукцію індонезійського SSCR.

Звільнені компанії

Вісім компаній отримали звільнення від нових мит. Ці компанії (наведені нижче) довели, що протягом досліджуваного періоду не було значного збільшення обсягів придбання та експорту нержавіючої сталі індонезійського походження.

Коментуючи продовження індонезійських заходів, керівник відділу аналізу цін та прогнозів MEPS International Кайє Аюб зазначив, що звільнені компанії тепер мають надати докази країни, в якій спочатку виплавлялася нержавіюча сталь. Вона додала: Комісія підтвердила звільнення від податків для декількох компаній без сплати компенсаційного мита незалежно від походження вихідного матеріалу. Однак вони контролюватимуть обсяги індонезійського виплавлення нержавіючої сталі від цих компаній. Якщо буде помітне збільшення, пільги можуть бути переглянуті».

Вона додала: «Якщо компанія втратить звільнення від податку, воно застосовуватиметься до всього імпорту SSCR до ЄС, незалежно від того, чи вони використовують індонезійські матеріали чи ні. Таким чином, цей процес моніторингу є чимось подібним до попередження звільненим компаніям, щоб вони не зловживали своїм звільненням, інакше вони його втратять».

Компенсаційне розслідування Європейської комісії щодо імпорту SSCR індонезійського походження з Тайваню, Туреччини та В'єтнаму було розпочато у відповідь на запит, поданий Європейською асоціацією сталі (Eurofer) у липні 2023 року.

Eurofer охарактеризував резолюцію цього тижня як «важливий крок на шляху відновлення рівних умов для європейської індустрії нержавіючої сталі».

Генеральний директор Аксель Еггерт додав: «Опубліковані сьогодні заходи щодо боротьби з обходом правил важливі для забезпечення повної ефективності початкових заходів та запобігання одержанню штучно дешевих, демпінгових та субсидованих напівфабрикатів (слябів з нержавіючої сталі та гарячекатаних рулонів) вільно виходить на європейський ринок, ставлячи під загрозу європейську промисловість нержавіючої сталі».

Докази обходу

Період розслідування Комісії показав, що обсяги імпорту з Тайваню до ЄС різко зросли після початку антидемпінгових та антисубсидіонних розслідувань щодо індонезійської нержавіючої сталі у 2020 році. Аналогічні тенденції спостерігалися у Туреччині та В'єтнамі.

За період розслідування Комісія встановила, що імпорт до ЄС із В'єтнаму збільшився на 174%, імпорт із Тайваню — на 49%, а імпорт із Туреччини — на 42%.

Розслідування Комісії відкинуло аргументи про те, що жодних змін у структурі торгівлі чи значного збільшення імпорту з відповідних країн не відбулося.