Наша адреса:

49000, Україна, м. Дніпро,
вул. Князя Володимира Великого, 9 (1 поверх)
9:00 - 18:00 Пн.-Чт. 9:00 - 17:00 Пт. сб-нд: вихідний
Замовити дзвінок

Наша адреса:

49000, Україна, м. Дніпро,
вул. Князя Володимира Великого, 9 (1 поверх)
9:00 - 18:00 Пн.-Чт. 9:00 - 17:00 Пт. сб-нд: вихідний
Замовити дзвінок

Австралія та Великобританія мають намір наздогнати та перегнати Китай у секторі акумуляторних металів

Підприємства, що займаються критично важливими корисними копалинами в Австралії та Великій Британії, планують створити інтегрований ланцюжок поставок акумуляторів, щоб не допустити монополію китайських компаній у цьому секторі.

У Австралії та Великобританії є можливості для створення інтегрованого ланцюжка постачання акумуляторів для сектора електромобілів, заявили учасники галузі 24 листопада.

Такий ланцюжок міг би перевершити нинішнє домінування Китаю в постачаннях акумуляторних металів, яке вважається проблемним зору ціноутворення, екологічних, соціальних та управлінських критеріїв, які стають все більш важливими факторами для виробників автомобілів та їх клієнтів. ланцюжків поставок, погодилися учасники вебінару під назвою «Подолання розриву між гірничодобувними компаніями та OEM-виробниками», організованого Асоціаціями критично важливих мінералів Великобританії та Австралії.

«Уряди повинні розуміти, що акумулятори є стратегічним і національним ми не інвестуватимемо, і, якщо уряди не підтримають, Китай займе 100% ринку», — сказав Квентін Вілсон, британський автомобільний журналіст, який прагне підвищити обізнаність споживачів щодо екологічної та соціальної значущості електромобілів. «Це надзвичайно капіталомістко, і уряди мають допомогти».

Уілсон зазначив, що сектор переробки найважливіших корисних копалин у Китаї на 100% фінансується державою.

Стівен Грокотт, генеральний директор австралійської компанії Queensland Pacific Metals, яка має проект з переробки нікелю з негативним викидом вуглецю, висловив стурбованість з приводу високої вуглецевої місткості нікелю, виробленого в Індонезії, що переробляється в Китаї і використовується в електромобілях по всьому світу «без урахування відповідальності».