Наша адреса:

49000, Україна, м. Дніпро,
вул. Князя Володимира Великого, 9 (1 поверх)
9:00 - 18:00 Пн.-Чт. 9:00 - 17:00 Пт. сб-нд: вихідний
Замовити дзвінок

Наша адреса:

49000, Україна, м. Дніпро,
вул. Князя Володимира Великого, 9 (1 поверх)
9:00 - 18:00 Пн.-Чт. 9:00 - 17:00 Пт. сб-нд: вихідний
Замовити дзвінок

Volkswagen заявив, що завод Tesla поставить під загрозу робочі місця у Німеччині

Ілон Маск, який наразі очікує на відкриття першої європейської гігафабрики Tesla у Грюнхайді, неподалік Берліна, взяв участь у нараді вищого керівництва Volkswagen

Генеральний директор Volkswagen Герберт Дісс сказав робітникам, щоб вони приготувалися до того, що наступного року американський виробник електромобілів Tesla почне нарощувати виробництво на своєму першому європейському заводі за межами Берліна.

Генеральний директор наполягає на прискоренні планів фундаментальної трансформації компанії, щоб підготуватися до ери автономних електромобілів.

Звертаючись до тисяч робітників заводу VW у Вольфсбурзі, Дисс сказав їм, що їм необхідно зробити компанію «орієнтованою на майбутнє».

За словами Дисс, Tesla на своєму заводі в Грюнхайді прагне того, щоб час виробництва одного автомобіля становив лише 10 годин. Основному заводу електромобілів VW в Цвікау нині потрібно понад 30 годин на кожен транспортний засіб, а наступного року їхня кількість має скоротитися до 20 годин.

Виконавчий директор сказав, що наступний VW Golf, бестселер компанії, не повинен вироблятися Tesla чи Китаї. «Наступна ікона на ринку має бути зроблена у Вольфсбурзі, рідному місті VW», - написав Дисс у Twitter.

Новий керівник виробничої ради VW Даніела Кавалло закликала Дисс зосередити свою увагу на вирішенні хронічної нестачі мікросхем, від якої VW страждає сильніше, ніж Tesla чи BMW.

Відсутність чіпів змусила VW скоротити виробництво у Вольфсбурзі до найнижчого рівня майже за 70 років.

Уповільнення призвело до постачання 122 100 повністю електричних автомобілів, включаючи невелику кількість комерційних автомобілів, у третьому кварталі 2021 року. Tesla виробила за той же період 241 300 одиниць.

VW, якому належать Porsche, Audi, Skoda та SEAT, у 2020 році продав 231 600 електромобілів з акумуляторною батареєю. Це менше половини продажів Tesla, але це на 214% більше, ніж у попередньому році. Очікується, що швидке зростання продовжиться, оскільки Volkswagen запускає 70 електромобілів і відкриє шість заводів із виробництва акумуляторних батарей у Європі до кінця десятиліття.

Суттєві вкладення автовиробника в електромобілі - 35 мільярдів євро (41,7 мільярда доларів) до 2025 року - зосереджені на технологіях акумуляторних батарей та подальшій переробці у вигляді інфраструктури для заряджання та утилізації відпрацьованих акумуляторів.

Дефіцит металів

Плани і VW, і Tesla можуть бути зірвані через очікувану нестачу металів для акумуляторів, а саме нікелю та літію.

Маск висловив стурбованість з приводу поставок нікелю. Минулого року він  благав гірників  виробляти більше нікелю, пообіцявши «гігантський контракт» на постачання, яке виробляється ефективно та «екологічно безпечним способом».

Минулого місяця гігант електромобілів підписав багаторічну угоду на постачання нікелю з новокаледонською компанією Prony Resources. Контракт гарантує компанії близько 42 000 тонн металу, необхідного для виробництва батарей, що живлять електромобілі.

У Tesla також є аналогічна угода з BHP.

Повідомляється, що VW веде переговори з постачальниками, щоб забезпечити прямий доступ до сировини.