Наша адреса:

49000, Україна, м. Дніпро,
вул. Князя Володимира Великого, 9 (1 поверх)
9:00 - 18:00 Пн.-Чт. 9:00 - 17:00 Пт. сб-нд: вихідний
Замовити дзвінок

Наша адреса:

49000, Україна, м. Дніпро,
вул. Князя Володимира Великого, 9 (1 поверх)
9:00 - 18:00 Пн.-Чт. 9:00 - 17:00 Пт. сб-нд: вихідний
Замовити дзвінок

Panasonic розповіла про плани збільшення ємності акумуляторів для електромобілів на 20%

Крім того, в компанії мають намір надати комерційно вигідні версії батарей для електромобілів без вмісту кобальту.

Корпорація Panasonic планує підвищити питому енергію акумуляторних батарей під кодовою назвою «2170», які вона поставляє на американську автомобілебудівну компанію Tesla Inc, на 20% за п'ять років і комерціалізувати версію батарей без кобальту, повідомив Reuters глава американського підрозділу з виробництва акумуляторних батарей Ясуаки Такамото.

Panasonic представила «2170» літій-іонні елементи з нікель-кобальто-алюмінієвим (NCA) катодних хімічним складом для моделі Tesla 3 в 2017 році. Дослідники говорять, що вона вже має найвищу щільність енергії - понад 700 Вт /год на літр.

З ще більш високою щільністю, ці елементи можуть допомогти збільшити час роботи електродвигуна автомобіля на одній зарядці, а також прокласти шлях для зменшення розмірів батарей і більш просторих салонів електромобілів.

Версія без кобальту, з іншого боку, знизила б залежність від дорогого металу, який робить батареї стабільними, але ставить етичні проблеми, з огляду на нелюдські умови праці в провідному виробнику Демократичній Республіці Конго.

Генеральний директор Tesla Ілон Маск давно заявляв, що хоче перейти на акумулятори з нульовим кобальтом.

Panasonic недавно втратила свій статус ексклюзивного постачальника батарей Tesla. Американська фірма стала партнером південнокорейського LG Chem та китайського CATL, який поставляє недорогі літій-залізо-фосфатні батареї (LFP), які не містять кобальту.

За словами Такамото, середня щільність елементів батарей LFP становить менше половини рівня останніх батарей Panasonic NCA. Він підкреслив, що Panasonic вже розробила технології, в результаті чого питома щільність заряду елементів «2170» збільшилася більш ніж на 5%.

З вересня компанія почне перетворювати лінії на своєму заводі в Неваді, де вона працює з Tesla, і готується до подальшого підвищення щільності енергії осередків, сказав Такамото.

За його словами, для контролю ризиків безпеки, пов'язаних з більш високою щільністю і меншим вмістом кобальту, Panasonic коригує склад і дизайн для кращої термостійкості.

Ілон Маск пообіцяв продемонструвати значні успіхи в роботі акумуляторів під час презентації «Battery Day», запланованої на 22 вересня. Як повідомлялося, Tesla планує представити акумулятор для електромобілів, який забезпечить мільйон миль пробігу на одній зарядці вже в цьому році або на початку наступного.